Check-out optimalisatie

Check-out optimalisatie

Waarom haken bezoekers gedurende het bestelproces af? Als online retailer wil je dat bezoekers het bestelproces zo snel mogelijk en zonder enige twijfel doorlopen. Centrale vraag is waarom bezoekers gedurende het bestelproces afhaken. Ervaren ze obstakels, en waar haken bezoekers af. Vinden bezoekers de verzendkosten te hoog? Is het vertrouwen er toch niet? Is er voldoende keuze in betalingsmogelijkheden of is de betaling niet in één keer gelukt? Er zijn legio van redenen waarom een bezoeker kan afhaken. Gelukkig zijn er ook minimaal net zo veel mogelijkheden om het bestel proces en de conversie van de verschillende winkelwagenpagina’s te optimaliseren.

Minder afhakers is meer omzet

Besteed niet onnodig veel geld aan nieuwe bezoekers. Investeer in je huidige bezoekers. Haal daar het maximale rendement uit voordat je nieuwe bezoekers gaat aantrekken.

Aanpak

  1. Bezoekersgedrag in kaart brengen.
  2. Omzetverlies meten en kansen berekenen.
  3. Rapport hoe check-out te optimaliseren.
  4. Resultaten meten.

Uw voordelen

  1. Maximale rendement uit de huidige bezoekers.
  2. Geen nieuwe kostenpost. De investering in het optimaliseren van de check-out betaald zich direct terug.
  3. Op termijn eventueel besparen op advertenties.
  4. Bezoekers omzetten naar betalende klanten.
  5. U laat het check-out proces over aan iemand met jarenlange ervaring zodat u kunt doen waar u zelf echt goed in bent.

Vraag nu een gratis scan aan

Naam:*
Emailadres*
URL:*

 

 

7
0